יום שלישי, 29 בינואר 2008

תיווך נדל"ן

ברוכים הבאים לבלוג תיווך נדל"ן.
זהו בלוג אחד מתוך מערך בלוגים שאני מקווה לתחזק בזמן הקרוב, על מנת לעקוב אחר פעילות של קבוצה צעירה שאני לוקח בה חלק - קבוצת חובבי נדל"ן ישראלית שמשתדלת למצוא נכסים והזדמנויות להשקעה או סתם לצורכי לימוד והעשרה.
מכיוון וחלק מחברי הקבוצה דוברים אנגלית, מרבית הבלוגים ישארו במבטא אנגלו-אמריקאי, אבל בכל זאת התחשק לי לפתוח גם אחד (או כמה, נראה) בשפת הקודש. הבלוג הספציפי הזה יעסוק בעיקר בנושאים הקשורים לתיווך, ניהול נכסים, מציאת הזדמנויות וכדומה - בזמן שהבלוגים האחרים יתמקדו בבעיות ונושאים הנוגעים להשקעות נדל"ן באיזורים ספציפיים בארץ, מתוך אמונה שדין נדל"ן בתל אביב, בירת הנדל"ן והעסקיפ, אינו כדין נדל"ן בירושלים עיר הקודש, והבריה הרשמית.

אנו מאמינים כי נדל"ן הוא מעבר למקצוע, כי אם דרך חיים וסוג של אמנות דיור כלשהי. עוד אמצא לזה את המינוח המתאים יום אחד. אנו מאמינים כי השקעה בנדל"I בירושלים, כמו גם חיפוש דירה, בית או נכס היא חוויה שונה לחלוטין מחיפוש נכס למגורים או השקעה באשדוד, נתניה או במרכז הארץ - אם מבחינת הנוף, הצרכים והבעיות, האידאולוגיות והכוונות, ואם מבחינת המחירים, הקשיים הטכניים השונים וסוג האכולוסיה.

נשמח לארח אתכם בבלוג מתי שרק תחפצו - אתם גם מוזמנים להשתתף ולתרום לדיון שאנו מקווים שיתעורר כאן בהמשך.

דייב